A differenciálással az a
célunk, hogy elősegítsük az egyes gyermekek sikeres tanulását.
Mivel
mindegy gyermeknek mások és mások tanulási szükségletei és a már meglévő
tapasztalatai, ezért a gyermek tanulási folyamatát úgy segítjük elő,
hogy azt az egyes gyermekek egyéni szükségleteihez igazítjuk.
Vizuomotoros foglalkozás keretében is megjelentek az egyéni differenciálás elemei.
A téri orientációban gyengébben teljesítő gyermekeket ezért megsegítettük a festés folyamatában.
Labdákat készítettünk, amit festeni kellett.Azoknak a gyermekeknek, akik
igényelték a vonaltartáshoz a segítséget, a vonal érzékeltetéséhez
vastag madzagot ragasztottunk, ezzel érzékeltetve a határt.
Ezzel a technikával számukra is könnyebben elvégezhető volt a feladat és a vonaltartás követelménye is könnyen megvalósult.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése